Artikel Jurnal :: Kembali

Artikel Jurnal :: Kembali

Pendidikan inklusif : satu kajian kes

([Publisher not identified] , [Date of publication not identified] )

 Abstrak

Artikel ini membincangkan suatu pengalaman pendidikan inklusif di sebuah sekolah sebagai satu kajian kes untuk meninjaui pandangan dan persepsi guru dan ibu bapa terhadap amalan inklusif. Kaedah penyelidikan adalah melalui tmubual secara individu dengan tiga kelompok subyek yag dianggotai oleh guru biasa kelas inklusif, guru kelas khas murid yang diinklusifkan dan ibu bapa murid tersebut.

 Metadata

Jenis Koleksi : Artikel Jurnal
No. Panggil : 370 JPUKM 24 (1999)
Subjek :
Sumber Pengatalogan :
ISSN : 01266020
Majalah/Jurnal : Jurnal Pendidikan 24 mei 1999. Hal 43-57..
Volume :
Tipe Konten :
Tipe Media :
Tipe Carrier :
Akses Elektronik :
Institusi Pemilik : Universitas Indonesia
Lokasi : Perpustakaan Universitas Indonesia, Lantai 4, R. Koleksi Jurnal
  • Ketersediaan
  • Ulasan
  • Sampul
No. Panggil No. Barkod Ketersediaan
370 JPUKM 24 (1999) TERSEDIA
Ulasan:
Tidak ada ulasan pada koleksi ini: 20437897
Cover