Ditemukan 11879 dokumen yang sesuai dengan query
Walle, Alf H.
Westport: Quorum Books, 2001
658.47 Wal q
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Dubois, Bernard
Harlow, England: Prentice-Hall, 2000
153.4 DUB u
Buku Teks SO Universitas Indonesia Library
Gibson, A. B.
London: Longmans, 1947
153.12 GIB t
Buku Teks SO Universitas Indonesia Library
Malhotra, Naresh K.
Upper Saddle River, NJ:
2006
658MALB001
Multimedia Universitas Indonesia Library
Luki Indra Malik
"Perkembangan dalam bisnis di Indonesia akhir-akhir ini semakin berkembang terutama di Jakarta. Bisnis atau produk lokal akhir-akhir ini dijalankan oleh anak muda karena koneksi yang mudah melalui media sosial. Proposal ini umumnya membahas kegiatan pemasaran produk makanan cepat saji lokal dan produk makanan yang berfokus pada sayap ayam, bernama Wings It! berdasarkan analisis kondisi, kegiatan pemasaran, dan peluang Wings It! penulis memilih untuk fokus pada pemasaran digital Wings It!. Bahan-bahan diperoleh dan diambil langsung oleh penulis melalui wawancara dan mengobrol dengan pemilik Wings It! dan survei kepada target audiens yang telah disasar. Analisis dengan Wings It! seperti masalah komunikasi, strategi komunikasi, implementasi, dan hingga rencana evaluasi untuk mengukur keberhasilan program pemasaran digitalnya yang telah dijadwalkan dan diatur. Desain pemasaran digital ini mengacu pada teori dan konsep ilmiah yang digunakan dalam bidang tujuan periklanan untuk diterapkan pada pengembangan bisnis Wings It!, terutama dari sudut pandang pemasaran.
The development and the progression of business in Indonesia is growing lately especially in Jakarta. Business or a local product lately run by the youngster because of the easy connection through social media. This proposal generally discusses marketing activities of a local fast food product and a food product that focus on chicken wings, named Wings It! based on an analysis of the conditions, marketing activities and opportunity of Wings It! the authors chose to take a focus on Wings It! digital marketing. The materials is gained and taken directly by the author through interview and chat with Wings It! owners and surveys to its target audience. the analysis with Wings It is such as communication problems, communication strategies, implementation, and up to the evaluation plan to measure the success of its digital marketing program that has been scheduled and arrange. This digital marketing design refers to the theories and scientific concepts used in the field of advertising purposes to be applied on Wings It business development, especially from marketing point-of-view."
Depok: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2019
TA-pdf
UI - Tugas Akhir Universitas Indonesia Library
Rasmussen, Nils
New York: Wiley, 2002
658.15 Ras f
Buku Teks Universitas Indonesia Library
London : John Wiley, 2011
658.4 COM
Buku Teks Universitas Indonesia Library
McGonagle, John J.
"This go-it-alone guide to corporate intelligence shows ambitious executives how to save on costly consultants by becoming their own intelligence gatherers and analysts. Written by two leading exponents, it aims to supply both competitive and career-advantages. "
London: Springer, 2012
e20397037
eBooks Universitas Indonesia Library
Einon, Dorothy
Jakarta: Erlangga, 2005
649.5 EIN p
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Hershey: Idea Group, 2006
658.056 3 BUS
Buku Teks Universitas Indonesia Library