Ditemukan 5679 dokumen yang sesuai dengan query
"How do you get 20 individuals in a room to work as a team and solve a problem quickly? This A to Z guide will show you how to assess your ability as team leader, along with advice on building the key competencies required. You will learn about appropriate interventions to facilitate the problem solving process and how to give constructive feedback."
Alexandria, VA: [American Society for Training and Development Press, American Society for Training and Development Press], 1999
e20435604
eBooks Universitas Indonesia Library
Rose, Edward, 1946-
"This issue defines a self-directed work team (SDWT) as a small group of people who are empowered to manage themselves and their daily work. Inside you'll learn the steps involved to achieve a cultural transformation to a team-based culture. It clarifies both the trainer's and management's role in the transition."
Alexandria, VA: American Society for Training & Development Press, 2001
e20435406
eBooks Universitas Indonesia Library
Anderson, Frank Russel
New York: John Wiley & Sons, 1978
332.678 AND q
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Harrington, H. James
New York, N.Y.: McGraw-Hill, 1987
658.562 HAR i
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Brown, Stanley A.
Canada: Prentice-Hall, 1992
658.812 BRO t
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Rose, Kenneth H.
[Place of publication not identified]: J Ross, 2005
658.401 3 ROS p
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Waller, Jenny
Jakarta: Pustaka Binaman Pressindo, 1994
R 658.562 WAL qt
Buku Referensi Universitas Indonesia Library
Artikel Jurnal Universitas Indonesia Library
"Sistem Pembelajaran Alternatif (ALS) telah menyebabkan berlakunya percanggahan pendapat berkenaan membaca dalam kalangan guru (penunjuk ajar). Program ini merupakan inisiatif kerajaan Filipina bagi melengkapkan remaja lepasan sekolah dengan empat kemahiran utama untuk lulus ujian penempatan dan setara. Audit pengetahuan yang dijalankan ke atas penunjuk ajar ALS yang terpilih di Dasmarinas, Cavite telah mendapati cara kerja dan pengetahuan teknikal dalam kalangan penunjuk ajar adalah tidak selaras. Ini meliputi dari segi aspek pembacaan dan ujian membaca ALS serta pedagogi antara ALS dan pembelajaran formal di dalam kelas. Terdapat beberapa perkara yang perlu dberi penekanan seperti pemahaman misi serta visi ALS dalam konteks pengajaran membaca, kebolehdapatan dan penyelenggaraan fasiliti serta penilaian membaca terhadap pelajar. Penentuan dan analisis perkara-perkara tersebut adalah bagi mempertingkat program membaca di Dasmarinas, Cavite yang merangkumi kemajuan pengajaran ALS yang berkait rapat dengan pembacaan dan pengajaran membaca, pendekatan genre dalam pengajaran ALS terhadap peserta dan penyediaan fasiliti yang akan menggalakkan budaya membaca dalam kalangan peserta dan lulusan. Pelaksanaan perkara-perkara tersebut seharusnya mampu membangunkan modal insan dan pembangunan komuniti secara mapan."
JBSD 1:2 (2013)
Artikel Jurnal Universitas Indonesia Library
George, Michael L.
New York: McGraw-Hill, 2003
658.401 3 GEO l
Buku Teks Universitas Indonesia Library