Ditemukan 2 dokumen yang sesuai dengan query
Maeyta Selli, author
This paper aims to: (1) specify factors mediating the effects of consumer animosity towards the
consumers’ willingness to purchase imported products; (2) specify factors mediating the effects of allocentrism
towards consumers’ purchasing willingness on imported product; and (3) examine whether
product quality comparison between domestic vis-à-vis imported products moderates the relationships
between: (a) consumer...
Management Research Center (MRC) Department of Management, Faculty of Economics, University of Indonesia and Philip Kotler Center, 2014
pdf
Artikel Jurnal Universitas Indonesia Library
Heri Kurniawan, author
Tujuan dari penelitian ini terbagi menjadi tiga: (a) memperjelas faktor yang memediasi pengaruh consumer animosity terhadap minat beli konsumen atas produk impor; (b) memperjelas faktor yang memediasi pengaruh allocentrism terhadap minat beli konsumen atas produk impor; dan (c) mengetahui apakah perbandingan kualitas produk antara produk lokal dan produk impor memoderasi...
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2014
S54112
UI - Skripsi (Membership) Universitas Indonesia Library