Full Description
Cataloguing Source | LibUI ind rda |
Content Type | text (rdacontent) |
Media Type | unmediated (rdamedia); computer (rdamedia) |
Carrier Type | volume (rdacarrier); online resource (rdacarrier) |
Physical Description | xi, 95 pages : illustration ; 28 cm + appendix |
Concise Text | |
Holding Institution | Universitas Indonesia |
Location | Perpustakaan UI, Lantai 3 |
- Availability
- Digital Files: 1
- Review
- Cover
- Abstract
Call Number | Barcode Number | Availability |
---|---|---|
T38836 | 15-18-169137312 | TERSEDIA |
No review available for this collection: 20377260 |
Abstract
ABSTRAK
penelitian ini bertujuan untuk menganalisis peluang bisnis dan menyusun perencanaan strategi dalam mendirikan green factory cafe di Jakarta. penelitian ini adalah penelitian kualitatif dengan desain deskriptif berdasarkan study pustaka dan observasi lapangan. hasil penelitian ini memberikan pengetahuan mengenai prospek bisnis yang akan dijalankan dari segi perencanaan strategis.
ABSTRACT
This study aims to analyze business opportunities and develop strategic planning in establishing a green factory cafe in Jakarta. this research is a qualitative research with descriptive design based on literature study and field observation. the results of this study provide knowledge about the business prospects that will be run in terms of strategic planning.
penelitian ini bertujuan untuk menganalisis peluang bisnis dan menyusun perencanaan strategi dalam mendirikan green factory cafe di Jakarta. penelitian ini adalah penelitian kualitatif dengan desain deskriptif berdasarkan study pustaka dan observasi lapangan. hasil penelitian ini memberikan pengetahuan mengenai prospek bisnis yang akan dijalankan dari segi perencanaan strategis.
ABSTRACT
This study aims to analyze business opportunities and develop strategic planning in establishing a green factory cafe in Jakarta. this research is a qualitative research with descriptive design based on literature study and field observation. the results of this study provide knowledge about the business prospects that will be run in terms of strategic planning.