Full Description
Cataloguing Source | LibUI ind rda |
Content Type | text (rdacontent) |
Media Type | unmediated (rdamedia); computer (rdamedia) |
Carrier Type | volume (rdacarrier); online resources (rdacarrier) |
Physical Description | xiii, 101 pages : illustration ; 29 cm + appendix |
Concise Text | |
Holding Institution | Universitas Indonesia |
Location | Perpustakaan UI, Lantai 3 |
- Availability
- Digital Files: 1
- Review
- Cover
- Abstract
Call Number | Barcode Number | Availability |
---|---|---|
S62977 | 14-18-810832651 | TERSEDIA |
No review available for this collection: 20431213 |
Abstract
ABSTRAK
Studi ini bertujuan untuk mengindentifikasi dan memodelkan faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian musik digital secara legal. Faktor-faktor yang digunakan pada penelitian ini adalah faktor kenyamanan, norma subjektif, harga, metode penyampaian, varietas, triabilitas, dan risiko yang diterima. Pemodelan faktor-faktor ini dilakukan dengan metode Structural Equation Model (SEM). Hasil penelitian ini menyimpulkan bahwa faktor-faktor tersebut secara positif mempengaruhi pembelian musik digital secara legal
ABSTRACT
The purpose of this study is to identify and model the factors that influence Consumer in purchase digital music. Factors used in this study are Convenience, Subjective Norm, Price, Delivery Mode, Variety, Triability, dan Perceived Risk. Modeling method for these factors is Structural Equation Model (SEM). As a result, all the factors have a positif value and influence the consumer in purchase a digital music.
Studi ini bertujuan untuk mengindentifikasi dan memodelkan faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian musik digital secara legal. Faktor-faktor yang digunakan pada penelitian ini adalah faktor kenyamanan, norma subjektif, harga, metode penyampaian, varietas, triabilitas, dan risiko yang diterima. Pemodelan faktor-faktor ini dilakukan dengan metode Structural Equation Model (SEM). Hasil penelitian ini menyimpulkan bahwa faktor-faktor tersebut secara positif mempengaruhi pembelian musik digital secara legal
ABSTRACT
The purpose of this study is to identify and model the factors that influence Consumer in purchase digital music. Factors used in this study are Convenience, Subjective Norm, Price, Delivery Mode, Variety, Triability, dan Perceived Risk. Modeling method for these factors is Structural Equation Model (SEM). As a result, all the factors have a positif value and influence the consumer in purchase a digital music.