Pendidikan inklusif : satu kajian kes
([Publisher not identified]
, [Date of publication not identified]
)
|
Artikel ini membincangkan suatu pengalaman pendidikan inklusif di sebuah sekolah sebagai satu kajian kes untuk meninjaui pandangan dan persepsi guru dan ibu bapa terhadap amalan inklusif. Kaedah penyelidikan adalah melalui tmubual secara individu dengan tiga kelompok subyek yag dianggotai oleh guru biasa kelas inklusif, guru kelas khas murid yang diinklusifkan dan ibu bapa murid tersebut. |
No. Panggil : | 370 JPUKM 24 (1999) |
Subjek : | |
Sumber Pengatalogan : | |
ISSN : | 01266020 |
Majalah/Jurnal : | Jurnal Pendidikan 24 mei 1999. Hal 43-57.. |
Volume : | |
Tipe Konten : | |
Tipe Media : | |
Tipe Carrier : | |
Akses Elektronik : | |
Institusi Pemilik : | Universitas Indonesia |
Lokasi : | Perpustakaan Universitas Indonesia, Lantai 4, R. Koleksi Jurnal |
No. Panggil | No. Barkod | Ketersediaan |
---|---|---|
370 JPUKM 24 (1999) | TERSEDIA |
Ulasan: |
Tidak ada ulasan pada koleksi ini: 20437897 |