::  Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

 
Ditemukan 77 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Chopra, Sunil, 1960-, author
New Jersey: Prentice-Hall, 2001
658.7 Cho s
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Yogyakarta: Biro Penerbit KMTS FT-UGM, 1982
627.1 UNI h
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Retno Savitri, author
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 1994
S18846
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2003
S19425
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Fakultas Teknik Universitas Indonesia, 1995
S38412
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Mohammad Wahyu Suryanto, author
ABSTRAK
Kondisi perekonomian nasional belum sepenuhnya keluar dari lilitan krisis, akan tetapi roda perekonomian sudah bergerak, untuk melayani kebutuhan konsumsi masyarakat Indonesia yang besar jumlahnya. Produsen barang-barang yang termasuk consumer goods sudah banyak yang mengeluarkan produk-produk barunya. Hal ini menunjukkan bahwa aktivitas di sektor ini masih tetap menjanjikan.

Obat Nyamuk Bakar termasuk...
2001
T-Pdf
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Chow, Ven Te, author
Jakarta: Erlangga, 1985
627.1 VEN h
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Chopra, Sunil, 1960-, author
Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2010
338.761 CHO s
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Edited by the most prominent person in the field and top researchers at US pharmaceutical companies, this is a unique resource for drug developers and physiologists seeking a molecular-level understanding of ion channel pharmacology. After an introduction to the topic, the authors evaluate the structure and function of ion channels,...
Weinheim: Wiley-VCH, 2006
e20395199
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Companies do not only need good relationships with customers or users of the products or services used but also relationships with marketing channels. Every company in a competitive industry should have a strategy to be able to do business, to create value and to compete. This study investigates the effect...
TEMEN 9:2 (2014)
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
<<   1 2 3 4 5 6 7 8   >>