Ditemukan 201 dokumen yang sesuai dengan query
One important aspect of service quality is the fulfillment of client rights in health service which are : Information, Access to service, informed choice, Safe service, Privacy and confidentiality, Dignity, comfort and expression of opinion, and Continuity of care...
BUPESIK
Artikel Jurnal Universitas Indonesia Library
BULHSR 13:2(2010)
Artikel Jurnal Universitas Indonesia Library
Ismail Saleh, author
Penelitian ini menganalisis akar masalah suatu pemerintah daerah gagal memperoleh opini Wajar Tanpa Pengecualian (WTP). Metode yang digunakan dalam penelitian ini adalah metode kualitatif dengan pendekatan studi kasus. Penelitian ini melakukan pemetaan temuan Badan Pemeriksa Keuangan (BPK) dan menganalisis penyebab utama kegagalan suatu pemerintah daerah dalam memperoleh opini WTP. Ruang...
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2022
T-pdf
UI - Tesis (Membership) Universitas Indonesia Library
Two deliberative polls on the Korean-United states free that agreement were conducted in 2006 and 2007 . In both experiments, the respondents become morr negative toward the agreement after acquiring additional information provided by a panel disqur discuession and question-and answer session.....
Artikel Jurnal Universitas Indonesia Library
Djoenaesih S. Sunarjo
Yogyakarta: Liberty, 1997
301.15 DJO o
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Helena Olii, author
Jakarta: Indeks, 2007
303.38 HEL o
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Jakarta: Tempo Inti Media, 2001
303.38 PEN
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Bandung: Mizan, 1998
303.84 SUA
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Djoenaesih S. Sunarjo
Yogyakarta: Liberty, 1984
301.15 DJO o
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Toeti Adhitama, author
Jakarta: Media Indonesia publishing, 2010
303.38 TOE o
Buku Teks Universitas Indonesia Library