::  Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

 
Ditemukan 1114 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Mountford, Benjamin, author
Towards the end of the nineteenth century the British empire was confronted by two great Chinese questions. The first of these questions (often known as the Far Eastern question to contemporaries) related specifically to the maintenance of British interests on the China coast and the broader implications for British foreign...
Oxford: Oxford University Press, 2016
e20470006
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Kandil, Hazem, author
This book explores the genesis and structure of the coup-installed regimes in Iran, Turkey, and Egypt, with particular emphasis on the interactions between the three ruling institutions across several decades: military, security, and politics. It analyzes the revolutions from above in these three countries and the trajectories of their respective...
Oxford: Oxford University Press, 2016
e20470328
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Syifa Nabilah Humaira, author
ABSTRAK
Strategi Marketing Public Relations atau MPR merupakan salah satu cara meningkatkan pelayanan atau produk. Tulisan ini dikhususkan untuk perusahaan musik asal Korea Selatan, SM Entertainment, yang menggunakan strategi MPR dalam pemasaran artisnya, EXO. Tujuan penulisan ini adalah untuk mengetahui strategi MPR apa yang mereka gunakan serta mana yang paling mempengaruhi...
2018
MK-pdf
UI - Makalah dan Kertas Kerja  Universitas Indonesia Library
cover
Marbun, Nelson Sahat Victor, author
Perusahan membutuhkan dana yang akan dikelola oleh manajemen perusahaan untuk meningkatkan dan mengembangkan usahanya. Kebutuhan dana yang diambil perusahaan dari dirinya sendiri melalui keuntungan yang didapat dari hasil usaha tentunya berkaitan dengan pemilik perusahaan atau pemegang saham perusahaan. Sedangkan dana dari luar dirinya didapat antara lain dari pemilik modal dan...
Depok: Universitas Indonesia, 2001
T4722
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Suzie Sri Suparin S. Sudarman, author
The relationship of political identities to human interest is complex but it is credible to think that political identities can play such decisive roles. A good example of this is the preception of threats, which is often a function of what others intend to do with their power. In turn...
2005
JSAM-X-2-JulDes2005-41
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
cover
Readers will finish "Face It" feeling like they've just left a session with their own personal coach, ready to face their fear and achieve success. "Face It" guides readers through a unique self-assessment program. Readers will come to understand which of these basic behavioral profiles they may unintentionally be falling...
New York: [American Management Association, ], 2004
e20438365
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Sartain, Libby, author
Human resources professionals are entrusted, perhaps more than any other corporate designates, with the well-being of their organization?s population. They bridge the gaps between the individual and the collective, the person and the purpose. The most successful and effective HR professionals see their careers as a calling, and their work,...
New York: [American Management Association, ], 2003
e20438104
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Robert Candra Eka Putra, author
Kehumasan bagi suatu organisasi merupakan suatu yang penting dan harus ada secara fungsional. Bagi organisasi pemerintah saat ini kehumasan merupakan suatu pembicaraan yang hangat yang terlihat dari diadakannya berbagai seminar dan diskusi dengan tema kehumasan pemerintah. Salah satu fungsi bagian humas pemerintah yang terpenting adalah media relations karena tujuan utama...
Depok: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2005
T22179
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Fielding, Leslie, author
London: I.B. Tauris, 2008
959.604 FIE b
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Habibi Azis, author
Makalah ini membahas mengenai Strategi Marketing Public Relations sebagai upaya untuk meningkatkan brand awareness Meli Hotels International di Indonesia. Hal yang melatarbelakangi pelaksanaan strategi ini ialah untuk meningkatkan awareness dari Meli Hotels International di Indonesia ditengah ketatnya persaingan bisnis perhotelan di Indonesia. Terdapat 3 srategi MPR yang digunakan yakni pull,...
Depok: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2018
MK-Pdf
UI - Makalah dan Kertas Kerja  Universitas Indonesia Library