::  Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

 
Ditemukan 1196 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Ricardo, author
ABSTRAK
Dunia public relations mengalami perkembangan seiring berkembangnya teknologi menuju arah yang lebih dinamis dan cepat. Memanfaatkan platform digital dan menggunakan media sosial seperti Twitter, praktisi public relations saat ini seolah difasilitasi untuk dapat berkreasi dalam melaksanakan perannya di perusahaan. Para praktisi public relations menggunakan model yang diungkapkan Grunig dalam menjalankan...
2017
MK-Pdf
UI - Makalah dan Kertas Kerja  Universitas Indonesia Library
cover
Blank, Steve, author
More than 100,000 entrepreneurs rely on this book for detailed, step-by-step instructions on building successful, scalable, profitable startups. The National Science Foundation pays hundreds of startup teams each year to follow the process outlined in the book, and it's taught at Stanford, Berkeley, Columbia and more than 100 other leading...
California: K & S Rench, Inc Publishers, 2012
658.11 BLA s
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Lucas, Robert W., author
Give your front-line call center staff the training they need! With How to Be a Great Call Center Representative, call-center staff will learn what technology-based customer service is all about, including the history, terminology, legislation, and technology options. This book is designed to supplement and enhance the industry-specific policies and...
New York: American Management Association, 2001
e20440433
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Evenson, Renee, 1951-, author
Your service team may represent the first, last, or only interaction point between your customers and your company. Your front-line service professionals make or break countless opportunities, leads, sales, and relationships every day. Completely revised and updated to meet the challenges of a new service landscape, the second edition of...
New York: American Management Association, 2011
e20440378
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
DiJulius III, John R., author
Foreword by Capodagli and Lynn Jackson, coauthors of The Disney Way All businesses have customers, but how many of them deliver unforgettably good customer service? Secret Service reveals the hidden systems of the few exceptional companies that do: what actions they take behind the scenes to consistently surpass customer expectations....
New York: [American Management Association, ], 2003
e20438140
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Dwi Sugeng Riyanto, author
Setiap pelanggan akan berusaha memilih produk yang diinginkan sesuai dengan nilai yang diterimanya dengan pertimbangan kualitas pelayanan dan kepuasan yang diperoleh. Selanjutnya kepuasan pelanggan didefinisikan sebagai perbandingan antara ekspektasi dan persepsi pelanggan (Parasuraman, Zeithmal, dan Berry :1990) Pokok permasalahan dalam penelitian ini antara lain kualitas pelayanan, tingkat kepentingan dan kepuasan pelanggan,...
Depok: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2006
T22159
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Toister, Jeff, author
Customer service goals have been articulated, messages drilled, and incentive programs created. But many employees still deliver lackluster service. What does it take to get them functioning as stellar frontline representatives of the company? Rather than offering another set of tactics for improving customer service, this book takes a novel...
New York: [American Management Association;;;, ], 2013
e20437197
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Evenson, Renee, 1951-, author
Let?s face it, dealing with customers isn?t easy. They aren?t always right?or even pleasant?but knowing the right words to use can make all the difference. Powerful Phrases for Effective Customer Service shares over 700 phrases and scripts that have been proven time and again to defuse even the most difficult...
New York: American Management Association, 2012
e20437157
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Mirza S. Mashudi, author
Jumlah komunitas kendaraan roda dua saat ini semakin meningkat, namun komunitas-komunitas hanya sedikit memperoleh dukungan dari pihak produsen. Hal ini sangat berbeda dengan yang dilakukan oleh produsen Harley Davidson yang mempergunakan komunitas pelanggan untuk meningkatkan keterlibatan konsumen terhadap produk dan Ioyalitas pelanggan. Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui aktivitas pelanggan dalam komunitas...
Depok: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2006
T22264
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Cheryl Dianda Dachyar, author
Penelitian ini didasarkan pada respon kaum muda yang dinamis dan pengambil resiko yang juga disebut sebagai innovator dalam literatur pemasaran. Mereka yang menyukai kreatifitas dan inovasi akan berpindah dari produk satu ke yang lain. Tujuan dari penelitian ini yaitu untuk mengetahui faktor yang mempengaruhi keinginan pelanggan untuk berpindah dengan metode...
Depok: Fakultas Teknik Universitas Indonesia, 2011
S153
UI - Skripsi (Open)  Universitas Indonesia Library
<<   2 3 4 5 6 7 8 9 10 11   >>