::  Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

 
Ditemukan 4 dokumen yang sesuai dengan query
cover
D`Allesandro, David F., author
Yogyakarta: Andi, 2003
658.827 DAL p
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Adi Zakaria Afiff, author
The starting point of this study is the phenomenon termed misleading brand placement, a condition found where the brand placement in a movie depict the brand in a time where the brand has not yet exist, providing the brand an older age. As the brand used in the brand placement...
Depok: Universitas Indonesia, 2014
AJ-Pdf
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
cover
Andi Ikhdar, author
Banyak faktor yang diketahui mempunyai pengaruh terhadap kepuasan maupun penyesalan pada diri konsumen, dalam penelitian ini faktor-faktor tersebut adalah performance produk, informasi dan merek. Performance dalam penelitian ini diartikan sebagai tampilan atau apa yang didapatkan oleh konsumen dan pembelian hp, sedangkan informasi diartikan sebagai informasi mengenai keberadaan atau keunggulan merek...
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2006
T17005
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Wheeler, Alina, author
Designing Brand Identity is a compendium of tools for branding success and best practices for inspiration. 3 sections: brand fundamentals, process basics, and case studies.Over 100 branding subjects, checklists, tools, and diagrams.50 case studies that describe goals, process, strategy, solution, and result...
Hoboken: Wiley, 2006
658.827 Whe d
Buku Teks  Universitas Indonesia Library