Edria Nadilla Althoofani, author
Representasi Kebudayaan Qatar dalam Iklan Pariwisata di Youtube "Visit Qatar" (Analisis Semiotika) = Representation of Qatari Culture in Tourism Advertisements on the "Visit Qatar” Youtube Channel (Semiotic Analysis)
Fakultas Ilmu Budaya Universitas Indonesia, 2022
 UI - Tugas Akhir
Safitri Nandya Pratami, author
Media promosi pariwisata Jepang melalui Touken Ranbu = Japanese tourism promotion media through Touken Ranbu
Fakultas Ilmu Pengetahuan dan Budaya Universitas Indonesia, 2019
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Fabiola Mahreen, author
Pop culture tourism sebagai daya tarik wisatawan asing: studi kasus kawasan Tokyo = Pop culture tourism as foreign tourist attraction: study case in Tokyo
2016
 UI - Skripsi (Membership)
Marcenda Pangestuti, author
Komodifikasi budaya dalam ekonomi politik pariwisata: studi terhadap komodifikasi upacara ruwatan rambut gimbal sebagai sebuah spectacle dalam Dieng culture festival di dataran tinggi Dieng, Jawa Tengah = The commodification of culture in the political economy of tourism: study toward the commodification of dreadlocks hair children's ritual as a spectacle in Dieng culture festival Dieng plateau Central Java
2016
 UI - Skripsi (Membership)
Yunita Wulan Andadari author
Uni Eropa sebagai pasar wisatawan potensial bagi industri pariwisata Asia: peluang Indonesia sebagai destinasi utama
2007
 UI - Tesis (Membership)
<<   1 2 3   >>