Veronica Novelina Parapat, author
Efektivitas Program Intervensi Anti-Perundungan STAC Plus untuk Meningkatkan Pengetahuan Peran Pembela dan Empati pada Siswa Sekolah Dasar = The Effectiveness of STAC Plus Anti-Bullying Intervention Program to Enhance Defender Knowledge and Empathy in Elementary School Student
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2019
 UI - Tesis (Membership)
Nasution, Lina Anisa, author
Efektivitas Intervensi Spiritual terhadap Kecemasan, Depresi, Koping dan Kesejahteraan Spiritual pada Pasien Kanker Ginekologi = Effectiveness of Spiritual Interventions on Anxiety, Depression, Coping and Spiritual Wellbeing in Gynecological Cancer Patients
2019
 UI - Tesis (Membership)
Safira Amira Tjandrasari, author
Efektivitas Pelatihan Kecakapan Hidup-Modul Pengelolaan Emosi pada Remaja Perempuan dengan Lupus Eritematosus Sistemik (LES) = Effectiveness of Life Skills Training-Emotion Management Module in Female Adolescent with Systemic Lupus Erythematosus (SLE).
Fakultas Kedokteran Universitas Indonesia, 2020
 UI - Tesis (Membership)
Arif Budiman, author
Pelatihan dan Pendampingan Tata Kelola Klinis Kegawatdaruratan Neonatal dalam Meningkatkan Pengetahuan dan Keterampilan Petugas Kesehatan di Puskesmas: Studi Kuasi-Eksperimental dengan Pendalaman Kualitatif = Training and Clinical Governance Assistance for Neonatal Emergencies in Improving Knowledge and Skills of Health Workers in Public Health Centers: Quasi-Experimental Study with Qualitative Depth
Fakultas Kedokteran Universitas Indonesia, 2020
 UI - Tesis (Membership)
Arif Budiman, author
Pelatihan dan Pendampingan Tata Kelola Klinis Kegawatdaruratan Neonatal dalam Meningkatkan Pengetahuan dan Keterampilan Petugas Kesehatan di Puskesmas: Studi Kuasi-eksperimental dengan Pendalaman Kualitatif = Training and Clinical Governance Assistance for Neonatal Emergencies in Improving Knowledge and Skills of Health Workers in Public Health Centers: Quasi-experimental Study with Qualitative Depth.
Fakultas Kedokteran Universitas Indonesia, 2020
 UI - Tugas Akhir
<<   3 4 5   >>