Dimas Maulana, author
Analisis faktor-faktor yang mempengaruhi repurchase intention pada C2C e-commerce: studi kasus PT XYZ = Analysis of factors that affect repurchase intention in C2C e-commerce: a case study of XYZ company
Fakultas Ilmu Komputer Universitas Indonesia, 2015
 UI - Tugas Akhir
Cici Olivia, author
Analisis Faktor-Faktor yang Memengaruhi Intention to Use Aplikasi Employee Connect: Studi Kasus Grup XYZ = Analysis of Factors Affecting Intention to Use the Employee Connect Application: A Case Study of XYZ Group
Fakultas Ilmu Komputer Universitas Indonesia, 2022
 UI - Tugas Akhir
Khafri Ramadhan, author
Analisis faktor-faktor yang mempengaruhi perceived enjoyment customer continuance intention pada pengguna mobile games = Analysis of factors which affecting perceived enjoyment customer continuance intention on mobile games users
Fakultas Teknik Universitas Indonesia, 2018
 UI - Skripsi (Membership)
Vikih Fitrianih, author
Analisis Faktor-Faktor yang Memengaruhi Niat Keberlanjutan Penggunaan Aplikasi Contact Tracing di Indonesia dengan Menggunakan Teori Expectation Confirmation Model (ECM) = Analysis of Factors Influencing Continuance Intention to Use Contact Tracing Application in Indonesia using the Expectation Confirmation Model (ECM) Theory
Fakultas Ilmu Komputer Universitas Indonesia, 2022
 UI - Skripsi (Membership)
Mohammad Nur Aliman Karim, author
Analisis faktor-faktor yang mempengaruhi repurchase intention pelanggan e-commerce B2C : studi kasus PT XYZ = Analysis of factors affecting repurchase intention B2C e-commerce customers : case study PT XYZ
Fakultas Ilmu Komputer Universitas Indonesia, 2016
 UI - Tugas Akhir
<<   2 3 4   >>