Mutia, author
Identifikasi faktor-faktor yang mempengaruhi perilaku konsumen dalam mengambil keputusan untuk membeli produk fashion secara online dengan metode analisis faktor = Identification of factors which affecting customers behaviour on making decision for buying fashion product by online with factor analysis method
Fakultas Teknik Universitas Indonesia, 2013
 UI - Skripsi (Membership)
Aditya Eka Putra Darmawan, author
Analisis pengaruh penggunaan atribut Moto GP terhadap keputusan pembelian konsumen produk sepeda motor di Indonesia (studi terhadap merek Yamaha di Indonesia) = Analyzing the effect in using MotoGP's attributes towards indonesian consumer buying decision in motorcycle product (a study towards Yamaha brand in Indonesia)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2014
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Marpaung, Basa Nova Agustina Br., author
Decision making styles konsumen generasi Y dalam membeli produk pakaian dan gadget = Decision making styles of generation Y consumer in the purchase of apparel and gadget product / Basa Nova Agustina Br Marpaung
2014
 UI - Tesis (Membership)
Ray Tiran, author
Faktor faktor yang mempengaruhi pengambilan keputusan customer perorangan pada tahap pre-purchase untuk menabung dalam dana pensiun = Factors affecting pre-purchase decision making for individual customer to save in retirement savings product
2015
 UI - Tesis (Membership)
Zalva Putri Naildy, author
Pengaruh Social Media Marketing Activities Brand Somethinc Terhadap Customer Responses Melalui Brand Equity Pada Pengguna di DKI Jakarta = The Effect of Social Media Marketing Activities Beauty Product Brand Somethinc on Brand Equity and Customer Responses in the User on Jakarta City
Fakultas Ilmu Administrasi Universitas Indonesia, 2021
 UI - Skripsi (Membership)
<<   1 2 3   >>