Rachmat Hidayat, author
Representasi Kepemimpinan Ganjar Pronomo di Twitter (Analisis Semiotika Cuitan Netizen Ganjar Pranowo di Media Sosial Twitter Atas Pidato Puan Maharani) = Representation of Leadership Reward Pranowo on Twitter (Semiotic Analysis of Netizen Tweets Ganjar Pranowo on Twitter Social Media for Puan Maharani's Speech)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Tesis (Membership)
User emotion identification in twitter using specific features: hashtag, emoji, emoticon, and adjective term
by Yuita Arum Sari, Evy Kamilah Ratnasari, Siti Mutrofin, Agus Zainal Arifin
Institut Teknologi Sepuluh Nopember, Faculty of Information and Technology, Department of Informatics, 2014
 Artikel Jurnal
Firmansyah, author
Pesan politisi selebriti dalam komunikasi politik kepala daerah di media sosial (studi analisis isi akun twitter Walikota Bandung Ridwan Kamil @ridwankamil pada periode Januari - Juni 2016) = Celebrity political message in political communication of head of region in social media content (analysis study of twitter account of Bandung's Mayor Ridwan Kamil @ridwankamil in the period from January to June 2016)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2018
 UI - Tesis (Membership)
Jafar Fathul Haq, author
Pengaruh customer engagement melalui media sosial twitter terhadap pembentukan electronic word of mouth (E-Wom) positif (studi pada Twitter XL@ XL123) = The effect of customer engagement in social media twitter in establish positive electronic word of mouth e wom study on XL @ Twitter XL123
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2014
 UI - Skripsi (Membership)
Reyhan Putra Aryan, author
Analisis pemaknaan agenda publik netizen Twitter terhadap Tagar Giveaway : studi kasus: Tagar Netflix TidakAman = Twitter netizen public agenda meaning analysis of hashtag giveaway : case study Hashtag #NetflixTidakAman
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2020
 UI - Skripsi (Membership)
<<   2 3 4   >>