Muhammad Ali Faisal, author
Peranan musik melalui event sponsorship sebagai alat komunikasi di indonesia ( studi kasus lipton ice tea )
2005
 UI - Tesis (Membership)
Morissan, M.A., author
Periklanan : komunikasi pemasaran terpadu
Kencana, 2010
 Buku Teks
Perencanaan program komunikasi pemasaran terpadu Clean & Clear Active Clear Acne Marks Cleanser "it's all about you" periode Januari-Juni 2014 = Integrated marketing communication strategy planning Clean & Clear Active Clear Acne Marks Cleanser "it's all about you" in January-June 2014
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2014
 UI - Tugas Akhir
Shafira Lauditta, author
Perencanaan program komunikasi pemasaran terpadu aplikasi streaming musik guvera Indonesia soundtrack of your life periode Januari - Desember 2016 = Integrated marketing communication plan of music streaming application guvera Indonesia soundtrack of your life period January - December 2016
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2016
 UI - Tugas Akhir
Muhamat Riando, author
Analisis komunikasi marketing antar budaya dalam sudut pandang dimensi antar budaya Geert Hofstede : studi terhadap iklan TV Blackberry Indonesia dan Singapura = Analysis on cross cultural marketing communications in perspective of Geert Hofstede's cultural dimension : a study of Blackberry TV ads in Singapore and Indonesia
[, ], 2014
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
<<   1 2 3   >>