Niken Indah Hapsari, author
Nilai normal dan skrining fungsi kognitif pada anak sekolah usia 4 hingga 15 tahun: suatu studi dengan school years screening test for evaluation of mental status-revised (SYSTEMS-R) = Normative values and cognitive function screening in children aged 4 to 15 years old: a study with the school years screening test for the evaluation of mental status-revised (SYSTEMS-R)
Fakultas Kedokteran Universitas Indonesia, 2019
 UI - Tesis Membership
Urfianty, author
Penilaian fungsi kognitif pada anak usia 6-15 tahun dengan epilepsy menggunakan School Years Screening Test For Evaluation Of Mental Status-Revised (SYSTEMS-R) dibandingkan dengan Wechsler Intelligence Scale For Children (WISC) = Assessment of cognitive function in children 6 to 15 years with epilepsy using School Years Screening Test For Evaluation Of Mental Status-Revised (SYSTEMS-R) compared to Wechsler Intelligence Scale For Children (WISC)
Fakultas Kedokteran Universitas Indonesia, 2020
 UI - Tugas Akhir
Nur Handayani Utami, author
The Effect Of Linear Growth Failure And Nutrition Related Cumulative Risk Factors In Early Life Course On Cognitive Development Of Children Aged 4 To 6 Years = Pengaruh Kegagalan Pertumbuhan Linier Dan Faktor Risiko Kumulatif Terkait Gizi Di Awal Kehidupan Terhadap Kemampuan Kognitif Anak Di Usia 4 Sampai 6 Tahun
Fakultas Kedokteran Universitas Indonesia, 2022
 UI - Disertasi Membership
Sari Rahayu Setyaningrum, author
Faktor dominan yang berhubungan dengan perkembangan kognitif anak usia dini 24 -72 bulan di Desa Talagamulya Kabupaten Karawang tahun 2013 = Dominant factors associated with cognitive development of early childhood 24-72 months in Talagamulya Village Karawang District in 2013
Fakultas Kesehatan Masyarakat Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis Membership
Benardi Wiriaatmadja, author
Pengaruh presentasi masalah dengan gaya make believe terhadap keberhasilan penalaran deduktif pada anak berusia 4-6 tahun
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 1993
 UI - Skripsi Membership
<<   1 2 3   >>