Adi Utomo, author
Wacana Pembaruan Organisasi Pemerintah pada Krisis COVID-19: Studi Komunikasi Krisis Kementerian Pariwisata dan Ekonomi Kreatif pada Awal Kenormalan Baru hingga Pergantian Menteri = Discourse of Renewal in Government Organizations in the COVID-19 Crisis: Study of Crisis Communication of the Ministry of Tourism and Creative Economy at the Beginning of the New Normal Phase to the Change of Minister
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Tesis (Membership)
Secilea, author
Model simulasi Baudrillard pada strategi pencitraan pariwisata : kasus promosi Kementerian Pariwisata dan Ekonomi Kreatif = Baudrillard simulation models on image building case of tourism promotion : Ministry of Tourism and Creative Economy
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis (Membership)
Elysa Rosalina S, author
Analisis kampanye marketing public relations Kementerian Pariwisata dan Ekonomi Kreatif Republik Indonesia dalam pandemi Covid-19 : studi mengenai kampanye #DiIndonesiaAja pada Instagram Kemenparekraf RI = Analysis of the marketing public relations campaign of the Ministry of Tourism and Creative Economy of the Republic of Indonesia in the Covid-19 pandemic : study of the #DiIndonesiaAja campaign on the Indonesian Ministry of Tourism and Creative Economy's Instagram
Fakultas Ilmu Sosial Dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2021
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Puji Lestari, author
Analisis peran inspektorat jenderal sebagai aparat pengawasan internal pemerintah apip dalam meningkatkan kualitas laporan keuangan studi pada kementerian pariwisata dan ekonomi kreatif = Analysis the role of inspectorate general as a internal auditor to improve the quality of financial statement case study in ministry of tourism and creative economy
Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis (Membership)
Alfarida Herlina, author
Pemasaran Sosial Protokol Pariwisata melalui Media Sosial (Studi Kampanye #InDOnesiaCARE oleh Kementerian Pariwisata dan Ekonomi Kreatif/Badan Pariwisata dan Ekonomi Kreatif) = "Social Marketing of Tourism Protocol Through Social Media (Study of the #InDOnesiaCARE Campaign by the Ministry of Tourism and Creative Economy/Tourism and Creative Economy Agency)"
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2023
 UI - Tesis (Membership)
<<   1 2 3   >>