Indra Kuntara
Faktor yang Memengaruhi Consumer Engagement Terhadap Sebuah Merek Dalam Social Commerce di Instagram: Studi Kasus Bereal.id = Factor That Influence Consumer Engagement for a Brand in Social Commerce Instagram: A Case Study of Bereal.Id
Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2019
 UI - Tugas Akhir
Rinandi
Pengkultusan merek telepon selular oleh pelanggan perempuan dalam komunitas pelanggan : studi kasus pengkultusan merek iPhone oleh pelanggan perempuan dalam komunitas iPhonesia Jakarta = The cult of cell phone's brand by women members of the user community : case study of cult branding by women customers in iPhonesia community
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis Membership
Nyimas Sitti Karina Ghita Soraya
Analisis pengaruh nilai dan sikap individu terhadap keinginan pembelian produk ramah lingkungan : studi kasus pada green product air mineral dalam kemasan merek Ades dari The Coca Cola Amatil Indonesia = Analysis of influence values and attitudes toward individuals desire purchasing green products case studies on green product mineral water bottled Ades of The Coca Cola Amatil Indonesia
Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2013
 UI - Skripsi (Membership)
Salvinna Alithea
Purchase intention melalui desire for food dan perceived of convenience selama pandemi COVID-19: studi pada konsumen Cloud Kitchen Hangry = The effect of online menu and perception of risk on purchase intention through desire for food and perceived of convenience during the COVID-19 pandemic: study on Hangry Cloud Kitchen consumer
Fakultas Ilmu Administrasi Universitas Indonesia, 2022
 UI - Skripsi (Membership)
Mega Ratna Juwita
Branding produk musik melalui social media : studi kasus produk musik Raisa = Branding music product through social media : case study Raisa music product
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis Membership