Yoedo Shambodo
Pemaknaan khalayak terhadap transparansi pemerintah daerah pada media sosial analisis resepsi khalayak terhadap transparansi pemerintah provinsi dki jakarta pada media sosial youtube = Meanings audiences about local government transparency in social media analysis of audience reception against transparency jakarta provincial government through social media youtube
2015
 UI - Tesis (Membership)
Marisa Andreina
Pemaknaan khalayak terhadap forum edukasi melalui poster di media sosial: studi mengenai bentuk CSR-washing pada poster publikasi Sampoerna Academy di facebook joy parenting = Audience reception towards education forum through a poster in social media: a case study about a form of CSR washing on Sampoerna Academy's publication poster in joy parenting's facebook
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2017
 UI - Skripsi (Membership)
Nasution, Dara Adinda Kesuma
Pemaknaan khalayak perempuan terhadap mitos patriarki tentang street harassment dalam media massa = Female audience reception toward patriarchal myths in mass media representations of street harassment
2017
 UI - Skripsi (Membership)
Vicentius Hino Saputra
Pemaknaan khalayak terhadap kreativitas iklan di periklanan daring = Audience reception of advertising creativity in online advertising
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2019
 UI - Skripsi (Membership)
Annisa Sakina
Pemaknaan khalayak golongan bawah pengguna Blackberry terhadap Broadcast Message (BM) = Reception analysis of a Broadcast Message (BM) for lower class of Blackberry users
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2012
 UI - Skripsi (Open)