Almira Reizzianni
Dampak Strategi Creating Shared Value (CSV) dalam Memberdayakan Kelompok Tani Kelapa Sawit (Studi Kasus: PT Unilever Oleochemical Indonesia) = Impact Creating Shared Value (CSV) Strategy in Empowering Oil Palm Farmers Groups (Case Study: PT Unilever Oleochemical Indonesia)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Skripsi Membership
Vania Dana Zafira
Perbandingan creating shared value dengan corporate social responsibility: studi pada dairy development program oleh PT. Frisian Flag Indonesia = Comparison between creating shared value and corporate social responsibility: a study of dairy development program by PT. Frisian Flag Indonesia
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2016
 UI - Skripsi Membership
Gabriel Aditya Bisma
Evaluasi Dampak Sosial Program Konservasi Air dan Tanah Pada Program CSR Danone Aqua Klaten = The Social Impact Evaluation of Water and Soil Conservation Program at CSR Program Danone Aqua Klaten
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2023
 UI - Tugas Akhir
Indira Nuranissa Ardiwidjaya
Efektifitas implementasi program CSR 21+ campaign dalam membentuk citra perusahaan PT Multi Bintang Indonesia TBK. = Effectiveness implementation of CSR program 21+ campaign in creating PT Multi Bintang Indonesia corporate image
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis Membership
Dewi Marthasari. author
Implementasi corporate social responsibility sebagai modal sosial perusahaan : studi kasus : program CSR Citibank pendidikan keuangan untuk perempuan matang = Implementation corporate social responsibility as a corporate social invest : case study of CSR's program of Citibank the financial education program for mature women
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis Membership