::  Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

 
Ditemukan 198 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Smith, N. Craig, author
London: Routledge, 1990
658.8342 SMI m
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Marketing strategy that concerns about comsumer behavior can generate a better strategy and output. Generally, consumer bahavior is affected both by inernal factors and also by externals factors......
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
cover
Dholakia, Ruby Roy, author
[Technology and household consumption is a comprehensive text that provides insights into technology's impact on consumer behavior and the household environment. Consumption and consumer behavior has become a very important subject of study that is now covered in many disciplines including family economics, culture studies, and feminist/women studies. In the...
New York: [Springer;, ], 2012
e20396378
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 11th Annual Consumer Culture Theory Conference held in Lille, France in July 2016. They represent the cutting edge in qualitative consumer research...
United Kingdom: Emerald, 2017
e20469352
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
This volume provides a good illustration of the sorts of insights that qualitative and conceptual analysis can provide. Using some of the latest qualitative research tools, this volume highlights insights about consumption ranging from how consumers process advertising messages, how skiers consume a ski resort, and how small retailers can...
United Kingdom: Emerald, 2017
e20469484
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Herdian Rizky Yuniyanto, author
Media internet dapat digunakan untuk melakukan pemasaran, salah satunya adalah Youtube. Penelitian ini bertujuan untuk menjelaskan pengaruh iklan terhadap minat beli pada pengguna Youtube dengan menggunakan brand recognition sebagai variabel intervening. Sampel dalam penelitian ini berjumlah 180 mahasiswa UKSW yang melihat iklan produk Nike di Youtube. Teknik analisis yang digunakan adalah...
Jakarta: FEB UIN Syarif Hidayatullah, 2018
650 ESENSI 8:1 (2018)
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
cover
Ririen Kusumawardhani, author
Persaingan antar merek setiap produk semakin tajam dalam merebut konsumen. Produsen berlomba-lomba untuk membuat serta memasarkan produk mereka, khususnya produk-produk yang dikategorikan dengan 'consumer goods'(barang konsumsi). Kategori produk cologne di Indonesia sangat pesat perkembangannya, dan pengguna produk cologne ini cukup bervariasi, mulai dari anak-anak sampai dewasa. Produk Colonge ini dapat...
Depok: Universitas Indonesia, 2006
T22107
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Hawkins, Del I., author
Boston : 2004
658HAWC002
Multimedia  Universitas Indonesia Library
cover
Nick, Michael J., author
With budgets more stringent than ever, important purchasing decisions have moved up the ladder to the C-suite. These days, it is crucial for sales professionals to understand the financial metrics senior level executives use to make strategic buying decisions and be able to communicate the positive effect their products or...
New York: [American Management Association;, ], 2011
e20437433
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Kartika Handayani, author
Skripsi ini membahas pengaruh sikap pada iklan televisi Sensodyne Gentle Whitening dan Rexona Spray yang menggunakan layanan periklanan Brand Power terhadap keputusan pembelian produk dalam iklan. Penelitian ini adalah penelitian kuantitatif dengan metode eksperimen completely randomized design dengan laboratory experiment dan jenis penelitian ini adalah penelitian eksplanatif komparatif. Teori yang...
Depok: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2012
S-Pdf
UI - Skripsi (Open)  Universitas Indonesia Library
<<   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>