Ditemukan 5 dokumen yang sesuai dengan query
Blankenship, Albert Breneman, 1914-, author
New York: Harper , 1943
301.154 BLA c
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Conway, Mal, author
Businesses understand the importance of keeping their customers satisfied, but measuring loyalty is difficult. This Infoline gives you a generic model for measuring customer satisfaction and loyalty. The five-step model shows you how to adopt a customers value perspective and define your customers requirements and other key value metrics...
Alexandria, VA: [;American Society for Training & Development Press, American Society for Training & Development Press], 2000
e20435437
eBooks Universitas Indonesia Library
New Jersey: Noyes Data Corporation (NDC), 1995
384.51 ADV
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Hawkins, Del I., author
New York: McGraw-Hill, 2014
658.834 2 HAW c
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Marselinus Ferdinand Pranoto, author
Tesis ini membahas mengenai tingkat kesadaran merek konsumen akan produk Pokka Green Tea, sebuah minuman teh hijau siap minum yang beredar di pasar Indonesia. Tujuan dari penelitian ini adalah untuk meninjau sejauh mana strategi pemasaran perusahaan khususnya mengenai brand positioning sudah tepat sasaran atau belum. Penelitian ini adalah penelitian kuantitatif...
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2011
T21753
UI - Tesis Open Universitas Indonesia Library