Muchammad Ikhsan Fadlillah, author
Strategi political marketing caleg dalam proses pemenangan pemilihan umum DPRD Kota Tangerang Selatan tahun 2019 daerah pemilihan II: studi kasus: perbandingan dua caleg Partai Persatuan Pembangunan = Political marketing strategy for candidates in the winning process in thein 2019 election district II of Tangerang Selatan regional house of representative election: case study: a comparison of two Partai Persatuan Pembangunan candidates
2019
 UI - Skripsi (Membership)
Manurung, Juwita, author
Analisis Yuridis terhadap Penggunaan Nama Orang Terkenal dalam Pendaftaran Merek di Indonesia (Studi Kasus Putusan Perkara Penggunaan Nama Bensu) = Juridical Analysis towards the Use of Famous Peoples Names in the Indonesian Trademark Registration (A Case Study on the Use of the Name Bensu)
Fakultas Hukum Universitas Indonesia, 2021
 UI - Tesis (Membership)
Zakina, author
Compliance gaining dalam pemasaran politik (studi compliance gaining pada Pilkada DKI Jakarta 2017) = Compliance gaining in political marketing study of compliance gaining on 2017 the Jakarta regional head election
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2017
 UI - Disertasi (Membership)
Putri Dini Azizi, author
Peran Brand Identification dan Brand Passion pada Compulsive Buying = The Role of Brand Identification and Brand Passion on Compulsive Buying
Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2023
 UI - Tesis Membership
Thohir Husin Baagil, author
Peran Organisasi Tunasi Indonesia Raya (TIDAR) dalam membangun partisipasi kelompok millennial melalui kampanye kreatif untuk memilih Anies-Sandi pada Pilkada DKI Jakarta tahun 2017 = The role of Tunas Indonesia Raya (Tidar) towards political participation for millennials through creative campaigns to vote for Anies-Sandi in the 2017 governatorial election of special region of Jakarta
2018
 UI - Skripsi (Membership)
<<   3 4 5   >>