User emotion identification in twitter using specific features: hashtag, emoji, emoticon, and adjective term
by Yuita Arum Sari, Evy Kamilah Ratnasari, Siti Mutrofin, Agus Zainal Arifin
Institut Teknologi Sepuluh Nopember, Faculty of Information and Technology, Department of Informatics, 2014
 Artikel Jurnal
Rachmat Hidayat, author
Representasi Kepemimpinan Ganjar Pronomo di Twitter (Analisis Semiotika Cuitan Netizen Ganjar Pranowo di Media Sosial Twitter Atas Pidato Puan Maharani) = Representation of Leadership Reward Pranowo on Twitter (Semiotic Analysis of Netizen Tweets Ganjar Pranowo on Twitter Social Media for Puan Maharani's Speech)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Tesis (Membership)
Jafar Fathul Haq, author
Pengaruh customer engagement melalui media sosial twitter terhadap pembentukan electronic word of mouth (E-Wom) positif (studi pada Twitter XL@ XL123) = The effect of customer engagement in social media twitter in establish positive electronic word of mouth e wom study on XL @ Twitter XL123
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2014
 UI - Skripsi (Membership)
Sebuah perspektif aktor-jaringan dalam perubahan partisipasi politik pemuda dan teknologi informasi dan komunikasi = An actor-network perspective on changing youth political participation and information and communication technologies
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2012
 UI - Skripsi (Open)
Rio Yunia Pratama, author
Pemanfaatan Kombinasi Berbagai Kata Kunci pada Nodexl untuk Mendeteksi Jaringan Kelompok dan Aktor Kunci pada Jaringan Sosial Twitter (Studi Kasus Propaganda Papua Merdeka) = Utilization of A Combination of Various Keywords in Nodexl to Detect Networks of Groups and Keyactors on Twitter Social Networks (Case Study of Free Papua Propaganda)
Fakultas Teknik Universitas Indonesia, 2021
 UI - Tesis (Membership)
<<   3 4 5   >>