Septi Harvita, author
Faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan pembelian produk ramah lingkungan (studi kasus air minum dalam kemasan ades) = Factors that influencing purchasing decisions to environmental friendly product case study ades bottled drinking water / Septi Harvita
2013
 UI - Tesis (Membership)
Indra Kuntara, author
Faktor yang Memengaruhi Consumer Engagement Terhadap Sebuah Merek Dalam Social Commerce di Instagram: Studi Kasus Bereal.id = Factor That Influence Consumer Engagement for a Brand in Social Commerce Instagram: A Case Study of Bereal.Id
Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2019
 UI - Tugas Akhir
Rinandi, author
Pengkultusan merek telepon selular oleh pelanggan perempuan dalam komunitas pelanggan : studi kasus pengkultusan merek iPhone oleh pelanggan perempuan dalam komunitas iPhonesia Jakarta = The cult of cell phone's brand by women members of the user community : case study of cult branding by women customers in iPhonesia community
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis Membership
Nyimas Sitti Karina Ghita Soraya, author
Analisis pengaruh nilai dan sikap individu terhadap keinginan pembelian produk ramah lingkungan : studi kasus pada green product air mineral dalam kemasan merek Ades dari The Coca Cola Amatil Indonesia = Analysis of influence values and attitudes toward individuals desire purchasing green products case studies on green product mineral water bottled Ades of The Coca Cola Amatil Indonesia
Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2013
 UI - Skripsi (Membership)
Salvinna Alithea, author
Purchase intention melalui desire for food dan perceived of convenience selama pandemi COVID-19: studi pada konsumen Cloud Kitchen Hangry = The effect of online menu and perception of risk on purchase intention through desire for food and perceived of convenience during the COVID-19 pandemic: study on Hangry Cloud Kitchen consumer
Fakultas Ilmu Administrasi Universitas Indonesia, 2022
 UI - Skripsi (Membership)
<<   1 2 3   >>