Elysa Rosalina S, author
Analisis kampanye marketing public relations Kementerian Pariwisata dan Ekonomi Kreatif Republik Indonesia dalam pandemi Covid-19 : studi mengenai kampanye #DiIndonesiaAja pada Instagram Kemenparekraf RI = Analysis of the marketing public relations campaign of the Ministry of Tourism and Creative Economy of the Republic of Indonesia in the Covid-19 pandemic : study of the #DiIndonesiaAja campaign on the Indonesian Ministry of Tourism and Creative Economy's Instagram
Fakultas Ilmu Sosial Dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2021
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Rahmawati, author
Strategi Kampanye Public Relations Kementerian Pariwisata dan Ekonomi Kreatif Republik Indonesia (Studi Terhadap Kampanye Public Relations Wonderful Indonesia Tahun 2021) = Public Relations Campaign Strategy Of Ministry of Tourism and Creative Economy of the Republic of Indonesia (A Study on the Wonderful Indonesia Public Relations Campaign in 2021)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2022
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
Alfarida Herlina, author
Pemasaran Sosial Protokol Pariwisata melalui Media Sosial (Studi Kampanye #InDOnesiaCARE oleh Kementerian Pariwisata dan Ekonomi Kreatif/Badan Pariwisata dan Ekonomi Kreatif) = "Social Marketing of Tourism Protocol Through Social Media (Study of the #InDOnesiaCARE Campaign by the Ministry of Tourism and Creative Economy/Tourism and Creative Economy Agency)"
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2023
 UI - Tesis (Membership)
Aktivitas media relations Kementerian Pariwisata Dan Ekonomi Kreatif Republik Indonesia (analisis deskriptif mengenai upaya pencapaian publisitas sebagai pendukung promosi pariwisata dalam negeri) = Media relations activity in Ministry of Tourism and Creative Economy, Republic of Indonesia (descriptive analysis about efforts to achieve publicity for supporting domestic tourism promotion)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2012
 UI - Skripsi (Open)
Debora Septenia Sibuea, author
Penerapan marketing public relations pada kampanye mengenai kepedulian lingkungan di media sosial (Studi mengenai kampanye #smallactsoflove pada instagram love beauty & planet Indonesia) = Application of marketing relations in campaigns concerning the environment on social media (Study on #smallactsoflove campaign on instagram love beauty & planet Indonesia)
Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2021
 UI - Makalah dan Kertas Kerja
<<   1 2 3   >>