Feni Sarinta Permatasari
Program regulasi diri dalam belajar pada siswa underachiever = Self regulated learning program for underachiever student
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2016
 UI - Tesis (Membership)
Haniva Az Zahra
Program intervensi membentuk kemampuan manajemen waktu untuk meningkatkan regulasi diri dalam belajar pada siswa smp dengan tipe disorganized underachiever = Intervention program forming time management skill to increasing self regulated learning on junior high school student with disorganized underachiever
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2015
 UI - Tesis (Membership)
Putu Widiastiti Giri
Penerapan self regulation empowerment program (SREP) untuk meningkatkan regulasi diri dalam belajar dan prestasi matematika pada siswa dengan underachievement di jenjang SMP = Application self regulation empowerment program (SREP) to enhance self regulated in learning and achievement in mathematics for student with underachievement in Middle School / Putu Widiastiti Giri
2016
 UI - Tesis (Membership)
Eunike Karina Nadine Matitaputty
Efektivitas Program Intervensi Regulasi Diri dalam Belajar Fase Forethought pada Underachiever Jenjang Sekolah Menengah Pertama = Effectiveness of Self-Regulated Learning Intervention Program for Middle School Underachiever on Forethought Phase.
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2020
 UI - Tesis (Membership)
Marchantia Andranita
Program intervensi self regulation empowerment program untuk meningkatkan regulasi diri pada siswa underachiever tipe coasting = Self regulation empowerment program to enhance self regulation skill of coasting underachiever student
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2013
 UI - Tesis (Membership)