Ariyati
Hubungan antara sikap terhadap matematika dan penggunaan strategi metakognisi dalam penyelesaian soal cerita matematika pada siswa kelas 3 sekolah dasar (SD) = Relationship between attitude toward mathematics and metacognitive strategy on completion mathematic's word problem among 3rd elementary student
Universitas Indonesia, 2017
 UI - Skripsi Membership
Inggar Trihimastin Cahayasti
Penggunaan strategi metakognisi dalam penyelesaian soal cerita matematika dan prestasi matematika pada siswa kelas 3 sekolah dasar (SD) = Metacognitive strategy on completion of mathematics word problem and mathematics achievement among 3rd elementary students
2017
 UI - Skripsi Membership
Stephanie Yuanita Indrasari
Keyakinan matematika dan penggunaan strategi metakognisi dalam penyelesaian soal cerita matematika pada siswa kelas 3 sekolah dasar (SD) = Mathematics belief and metacognitive strategy use in arithmetics word problem completion among 3rd grade elementary school students
2017
 UI - Skripsi Membership
Rani Aprilia
Peran pengetahuan metakognitif dalam memediasi pengaruh minat matematika terhadap kecemasan matematika pada siswa kelas 5 sekolah dasar = The role of metacognitive knowledge in mediating the effects of math interest on math anxiety in grade 5 elementary school students
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2020
 UI - Tesis Membership
Primalita Putri Distina
Program intervensi self-monitoring untuk meningkatkan perilaku berorientasi tugas dan performa akademis matematika pada siswa sekolah dasar dengan kesulitan belajar = Self-monitoring intervention program to enhance on-task behavior and mathematic academic performance for elementary school student with learning difficulty
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2017
 UI - Tesis Membership