Bias gender dalam penggunaan istilah bahasa Indonesia pada penutur jawa the usage of gender-biased terms in Indonessian among the Javanese people Tri Rina Budiwati dan Mundi Rahayu
 Artikel Jurnal
Gunawan Setiadi
Peran Efikasi Diri Guru dalam Memediasi Iklim Sekolah Kreatif dan Perilaku Guru Membina Kreativitas pada Siswa Sekolah Dasar = The Role of Teacher Self-Efficacy in Mediating the Creative School Climate and Creativity Fostering Teacher Behavior among Students in Elementary School
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2024
 UI - Skripsi Membership
Raisa Paramitha Adrianto Putri
Penerapan scaffolding, tools dan internalisasi dari teori Vygotsky pada proses pembelajaran di Sekolah Dasar Internasional yang menggunakan kurikulum international baccalaureate = Application of scaffolding tools and internalization of vygotsky's theory on the learning process of international elementary school with international baccalaureate curriculum
2014
 UI - Skripsi (Membership)
Amelia Irawan
Penerapan scaffolding, tools, dan internalisasi dari teori vygotsky pada proses pembelajaran di Sekolah Dasar Swasta T, Jakarta Barat (analisis kualitatif) = Application of scaffolding, tools, and internalization of vygotsky’s theory in learning process at T Private Elementary School, West Jakarta (Qualitative Analysis) / Amelia Irawan
Fakultas Psikologi Universitas Indonesia, 2014
 UI - Skripsi (Membership)
Bias gender dalam bahan ajar mata pelajaran bahasa Indonesia untuk SD kelas rendah: ancangan psikowacana (gender bias in the indonesian teaching materialst at low level class of elementary school: a discourse psycho-analysis)
 Artikel Jurnal