Search Result  ::  Save as CSV :: Back

Search Result

Found 1 Document(s) match with the query
cover
Miranti Burhan
"
Industri kembang gula atau permen (canfectionary) berkembang pesat di Indonesia, terutama untnk kategori permen rasa coklat/kopi/krim. Hal ini dapat dilihat dari hadirnya produk-prodnk baru dengan rasa coklat, kepi, dan karamel, serta terus meningkatnya belanja ildan dari kategori permen ini setiap tahunnya.
Penelitian ini dilakukan untuk rnengetahui evaluasi konsumen terhadap iklan dan
merek Bonfills, Blaster, dan Capilanos. Selain itu, penelitian ini juga bertujnan untuk
mengetahui pengaruh iklan Bonfills dan iklan pesaingnya. Blaster dan Capilanos, terhadap keinginan belanja konsumen akan merck Bonfills.

The confeotionary industty in lndonesia is growing rapidly, especially toffee flavor candy category. The growth of this category is shown by the new product launch in chocolate, coffee, and caramel flavor candy, and the increasing in media spending.
The purpose of this research are to evaluate consumer's response toward Bonfills' ad and its competitor, to understand the effect of advertising to purchase intention in toffee candy category, and to understand the effect of competitor advertising to purchase intention of focal brand, which is Bonfills.
"
Jakarta: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2008
T 24351
UI - Tesis Open  Universitas Indonesia Library