::  Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

 
Ditemukan 21 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Isnaeni Nurullah, author
ABSTRAK
Tesis ini membahas mengenai pengaruh influencer terhadap brand awareness serta pengaruh keduanya terhadap keputusan pembelian konsumen. Penelitian ini adalah penelitian kuantitatif dengan responden followers dari media sosial Diana Rikasari berjumlah 178 orang. Metode analisa data dilakukan dengan analisa statistik deskriptif dan regresi linier untuk membuktikan hipotesa dalam penelitian ini. Hasil penelitian menunjukkan bahwa influencer berpengaruh...
2016
T45660
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Kawasaki, Guy, author
Summary: Guy Kawasaki's acclaimed books have established him as the entrepreneur's entrepreneur. Now he turns to the mystery of influence, and offers a new take on this key force that drives any successful business or personal interaction. This book's fundamental message is that in any transaction the goal is not to...
New York: Portfolio/Penguin, 2011
658.314 KAW e
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Bacon, Terry R., 1947-
About the book: We succeed in business and in life when we influence how others think, feel, and act: getting them to accept our point of view, follow our lead, join our cause, feel our excitement, or buy our products and services. The act of influencing is such a part...
New York: [American Management Association;, ], 2012
e20436833
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Baron, Robert S., author
Buckingham: Open University Press, 2003
301 BAR g
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Cintha Tirangi Rivai, author
Media sosial memiliki banyak kegunaan di era ini yang menjadi penting bagi kehidupan sehari-hari masyarakat terutama bagi berbagai perusahaan untuk meningkatkan penjualan dengan cara menggunakan promosi iklan. Ketika platform media sosial berkembang dan pengguna mulai meningkat, pemasar kemudian mulai menggunakan peluang ini dengan cara menggunakan influencer di media sosial untuk...
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2022
S-pdf
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Mortensen, Kurt W., author
Salespeople, consultants, managers, executives, entrepreneurs. . . Influence is a crucial tool for absolutely anyone seeking success and prosperity. But how can everyday people actually become more influential? Maximum Influence unlocks the secrets of the master influencers. Now in an all-new edition, the book combines scientific research with real-world studies,...
New York: American Management Association, 2013
e20437119
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Intan Sarah Ceasaria, author
Kini salah satu strategi yang dilakukan oleh pemasar di dunia digital yaitu dengan menggunakan strategi influencer marketing. Strategi ini digunakan brand sebagai strategi pemasaran untuk meningkatkan kesadaran khalayak terhadap suatu brand maupun jasa melalui media sosial yang dianggap dekat dengan khalayak. Tulisan ini bertujuan untuk melihat bagaimana pengaruh seorang influencer yang bekerja sama...
2019
MK-pdf
UI - Makalah dan Kertas Kerja  Universitas Indonesia Library
cover
Zimbardo, Philip G., author
Boston: McGraw-Hill, 1991
303.38 ZIM p
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Mortensen, Kurt W., author
A refreshing change from the same old worn-out techniques, "Maximum Influence" presents the life-changing skills and techniques that will help you fulfill all your hopes and dreams! What makes the difference between knowing what you want - and actually getting it? Whether it's wealth, professional success, or stronger relationships, "Maximum...
New York: American Management Association, 2004
e20438368
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Hedges, Kristi, author
Everyone recognizes leaders with "presence." They stand out for their seemingly innate ability to command attention and inspire commitment. But what is this secret quality they exude, exactly? Executive and CEO coach Kristi Hedges demystifies this elusive trait, revealing that presence is the intersection of outward influencing skills and internal...
New York: [American Management Association, ], 2012
e20437456
eBooks  Universitas Indonesia Library
<<   1 2 3   >>