::  Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

 
Ditemukan 198 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Brown, Mary, author
With Baby Boomer women spending well over a trillion dollars a year on goods and services, the days of women 40+ being ignored by marketers are numbered. Overthrowing stereotypes of aging, the groundswell of awareness is no less than a marketing revolution...
New York: American Management Association;;, 2006
e20441474
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Seyyed Mohammad Tabatabayee Nasab : Masoome Abhikari
Consumers’ negative emotions may be the main cause of behaviors such as complaining, negative word of mouth, and brand switching. In this regard, factors other than brand can produce negative or positive emotions toward a brand. One such factor is corporate social irresponsibility (CSIR). This study seeks to extract negative emotions toward a...
Management Research Center (MRC) Department of Management, Faculty of Economics, University of Indonesia and Philip Kotler Center, 2016
pdf
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
cover
Sutan Doli Diapari, author
ABSTRAK
Penelitian ini bertujuan untuk menganalisis peranan daya tarik rasional rational appeal dan daya tarik emosional emotional appeal terhadap minat seseorang untuk menabung di bank syariah. Teori klasik Copeland tentang daya tarik periklanan dijadikan dasar penelitian ini. Populasi penelitian ini adalah calon nasabah bank syariah di wilayah DKI Jakarta. Sementara itu,...
2016
T-Pdf
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Lusiana Ulfa Hardinawati, author
ABSTRAK
Seiring berkembangnya teknologi dan layanan perbankan, Badan dan Lembaga Amil Zakat, Infak, dan Sedekah BAZIS dan LAZIS memanfaatkan teknologi dan layanan perbankan untuk dapat menghimpun dana dari donatur ZIS di Indonesia. Layanan perbankan mempermudah donatur ZIS untuk melakukan pembayaran ZIS karena tidak terbatas waktu dan tempat, selain itu pembayaran ZIS...
2016
T-Pdf
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Ariely, Dan, author
New York: Harper, 2008
153.83 ARI p
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Woodside, Arch G., author
Storytelling-Case Archetype Decoding and Assignment Manual reviews tourism and hospitality applications of Jung's work on archetypes in shaping behavior and unconscious/conscious thought. This book provides tools for confirming relevancy and falsifying incorrect archetype assignments of stories consumers and brands tell...
United Kingdom: Emerald, 2016
e20469267
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Lusiana Ulfa Hardinawati, author
This study aims to see which factors influencing ZIS payers intention using bank continually in DKI Jakarta. The theory used in this research are the modification from Consumer Behavior theory (Kotler and Keller, 2009) and Theory of Reasoned Action (TRA) which were development by Ajzen and Fishbein (1980). The population...
Jakarta: Program Studi Kajian Timur Tengah dan Islam (PSKTTI), 2017
300 MEIS 4: 2 (2017)
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
cover
Bintang Pradipta, author
ABSTRAK Penelitian ini dilakukan untuk menganalisis dampak persepsi similaritas dengan konsumen lain pada suatu mal terhadap diskonfirmasi, afeksi, kepuasan, serta loyalitas konsumen dengan memperhitungkan motivasi konsumen ketika mengunjungi mal tersebut. Ialah mal kelas atas dan menengah atas di DKI Jakarta yang menjadi objek penelitian dalam penelitian ini sedangkan responden dalam penelitian...
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2018
S-Pdf
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Thalia Nabasa, author
ABSTRAK
Internet menjadi salah satu media yang paling berpengaruhi pada saat ini. Adanya internet mempermudah berbagai kebutuhan manusia mulai dari informasi, komunikasi, aktualisasi diri, dan lainnya. Banyaknya keuntungan yang diberikan oleh internet membuat banyak kegiatan yang tidak dapat terlepas dari penggunaan internet, salah satunya adalah penyebaran informasi khususnya melalui media sosial....
2018
S-Pdf
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Gisela Kilisya Tasmalia, author
ABSTRACT
This thesis aims to analyze factors contributing to make a perceived opinion leader (Indonesian beauty influencer) and factors influencing their opinion on follower intention to interact, recommend, and follow the advice. The data was collected from 185 respondents with a criterion of those who follow any Indonesian beauty influencer account...
2019
S-pdf
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
<<   4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   >>