::  Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

 
Ditemukan 1196 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Anderson, Kristin, author
First impressions are often lasting impressions. How customers are treated on the phone can quickly turn them into either an ex-customer or a customer for life. This thorough, quick-reading guide shows anyone who uses the phone -- from salesperson to manager to secretary -- how to treat it as a...
New York: American Management Association, 1992
e20440816
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Stinnett, Bill, author
Jakarta: Elex Media Komputindo, 2005
658.83 Sti t
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Metz, Adam, 1991-, author
New York: McGraw-Hill, 2012
658.812 MET s
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Ryan Maulana, author
ABSTRAK
Remitansi sudah menjadi sebuah isu penting dari kegiatan pengiriman uang untuk waktu yang lama. Sejak berlakunya Undang Undang Transfer Dana No. 3 tahun 2011 di Indonesia, pelaksanaan kegiatan pengiriman uang telah berkembang dengan dukungan dari Bank Indonesia dalam membentuk peraturan pelaksananya. Pelaksanaan layanan dalam hal kegiatan pengiriman uang dari dan...
2014
S53191
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
[This book brings together contributions from researchers and practitioners in a celebration of achievements with the intention of adding to the wider understanding of how service innovation develops. Each case presents a brief description of the context in which the innovation occurred, the opportunity that led to the innovation and...
New York: [Springer, ], 2012
e20396505
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Simangunsong, Riris Kristina Angelia, author
ABSTRAK Tesis ini memaparkan mengenai dimensi yang membentuk customer experience pada pengguna internet banking dan pengaruh dari customer experience terhadap customer satisfaction, loyalitas dan word-of-mouth pada pengguna internet banking. Dimensi dan pengukuran dari customer experience quality ini menggunakan pengukuran customer experience quality yang dikembangkan oleh Maklan & Klaus (2013). Berdasarkan penelitian...
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2015
T-Pdf
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Buttle, francais, author
Amsterdam : Elsevier/Butterworth-Heinemann, 2009
658.812 BUT c
Buku Teks  Universitas Indonesia Library
cover
Horrell, Edward, author
Re-energize your company's customer service--and inspire greater customer loyalty--using the power of kindness. Despite what some may think, the war against bad customer service will not be won on the front lines by changing specific techniques and processes at the customer contact level. Rather, it's a culture of kindness and consideration--up...
New York: American Management Association, 2006
e20441561
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Fauzan Muhammad Basalamah, author
Abstract. This research examines the implications of brand community of Honda Vario Club toward the words of mouth of Honda Vario. This research aimed to study the effect of brand community on the words of mouth in Honda Vario Club, and the dimensions of brand community which significantly influence the words of...
Spire Indonesia, 2010
J-Pdf
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
cover
Nilam Laksitarasmi, author
ABSTRAK
Skripsi ini membahas mengenai pengaruh dari adanya konsentrasi konsumen dalam perusahaan, yaitu dimana perusahaan memiliki konsumen yang pembeliannya melebihi 10 dari total nilai penjualan perusahaan, terhadap kecenderungan perusahaan untuk melakukan penghindaran pajak. Perusahaan dengan konsentrasi konsumen memiliki ketergantungan yang tinggi kepada konsumen tersebut, sehingga menyebabkan perusahaan memiliki risiko keuangan yang...
2017
S67674
UI - Skripsi (Membership)  Universitas Indonesia Library
<<   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>