Hasil Pencarian  ::  Kembali

Hasil Pencarian

Ditemukan 103 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Turmel, Wayne, author
Contents : - Preface - Introduction - Step 1: identify your objectives and outcomes - Step 2: learn the platform - Step 3: create a project plan - Step 4: work with others - Step 5: create compelling content - Step 6: create visuals...
Alexandria, Virginia: American Society for Training & Development, 2011
e20442050
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Rizky Amalia, author
ABSTRAK
Brosur company profile adalah salah satu alat bantu pemasaran yang digunakan dalam kegiatan promosi perusahaan jenis business to business. Tujuan dari penelitian ini untuk memperbaiki alat bantu pemasaran pada PT Isra Presisi Indonesia ISRA . Salah satu kendala dari kegiatan pemasaran ISRA adalah brosur company profile yang digunakan sebagai alat...
2016
T-Pdf
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Advances in Mergers and Acquisitions stands out from the competition due to its focus on three key characteristics: studies from scholars in different countries, with different research questions, relying on different theoretical perspectives. Such a broad and inclusive approach to mergers and acquisitions is not easily replicated in academic journals,...
United Kingdom: Emerald, 2016
e20469294
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Business diplomacy involves developing strategies for long-term, positive relationship building with governments, local communities, and interest groups, aiming to establish and sustain legitimacy and to mitigate the risks arising from all non-commercial or exogenous factors in the global business environment. ...
United Kingdom: Emerald, 2018
e20469409
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Kozielski, Robert, author
It is beyond a doubt that the business landscape is constantly changing with every small business looking for the next competitive advantage. In Understanding the New Business Paradigm in Eastern Europe, Kozielski presents a universal model for building a successful business in these hectic times. His four-tiered model is based...
United Kingdom: Emerald, 2017
e0469512
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Gloor, Peter, author
Pursuing new ideas is clearly the way to gain business advantage in the new millennium. But it's not enough to simply chase after ideas that have already happened. To truly benefit, individuals and organizations have to foster the new creative impulses around them. "Coolfarming" shows readers how they, like bee...
New York: [American Management Association;, ], 2011
e20440376
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Pinangki Sirnamalasari, author
Negara merupakan otoritas publik yang memiliki kewenangan serta kedaulatan yang besar terutama berkaitan dengan semua kegiatan yang dilakukan dalam daerah yg tunduk pada yurisdiksinya. Kondisi tersebut telah menempatkan adanya superioritas negara dalam hubungan yang timbul baik antara negara sebagai pihak dalam transaksi bisnis internasional ("TBI") maupun terhadap hubungan yang timbul...
Depok: Universitas Indonesia, 2006
T16606
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
cover
Solovic, Susan Wilson, author
A "New York Times", "Wall Street Journal", and "USA Today" bestseller! Millions of employees parked in cubicles dream about starting their own businesses. And in today's economy, countless unemployed professionals are becoming entrepreneurs out of necessity. They may have good skills and ideas, but do they really understand what it...
New York: [American Management Association;American Management Association, American Management Association], 2012
e20437089
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Alvina Liyandra, author
Branding menjadi suatu usaha yang penting untuk membedakan suatu perusahaan dari kompetitornya. Sayangnya, kebanyakan perusahaan business-to-business (B2B) belum memprioritaskan usaha branding karena masih menganggapnya sebatas gimmick pemasaran. Berbeda halnya dengan Qiscus Pte Ltd. Sebagai sebuah perusahaan B2B yang bergerak dalam bidang software-as-a-service (SaaS), Qiscus menyadari pentingnya untuk membangun branding sejak...
Depok: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2019
MK-pdf
UI - Makalah dan Kertas Kerja  Universitas Indonesia Library
cover
Muhamad Syauqi Lukmansyah, author
Semakin berkembangnya pemasaran digital, semakin banyak faktor yang mempengaruhi cara penerapan pemasaran tersebut dalam penggunaannya bagi perusahaan. Agensi digital sebagai perusahaan yang bekerja di bidang tersebut pun harus melakukan berbagai macam penyesuaian terhadap pemasaran digital agar menjadikan pemasaran tersebut lebih efisien. Penelitian ini bertujuan untuk menganalisis strategi komunikasi pemasaran terpadu...
Jakarta: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2023
T-pdf
UI - Tesis (Membership)  Universitas Indonesia Library
<<   2 3 4 5 6 7 8 9 10 11   >>